Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.06.2012 23:40 - КОКТЕЙЛ " ЕДНО,ДВЕ - МАКСИМУМ ТРИ"
Автор: tsvetanandreev Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2671 Коментари: 11 Гласове:
16

Последна промяна: 12.06.2012 14:57

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

.

.

.След полов акт:
- О,Петко,това беше чудесно!
- Каквоо?! Аз не съм Петко!
- Така ли?
- Днес не беше ли четвъртък?
..........................
Жена казва на мъжа си:
- Мъжо,нашата снаха изневерява!
- Това си е нейна работа.
- Ама тя изневерява на нашия син!
- Това си е негова работа.
- Ама тя му изневерява с теб!
- Това си е моя работа.
- Ама ти ми изневеряваш на мен!
- Това си е твоя работа.
..............................
В ресторанта на гарата сервитьорът
пита застоял се клиент:
- Да ви донеса ли още една 
голяма ракия?
- Не,не,влакът ми идва след 
една малка.
..................................

След секс жената гали мъжа
по топките,разглежда ги,
радва им се.
- За какво си мислиш,скъпа?
- Припомням си моите какви бяха...
....................................

-Възмутително!!!
Вашия син ме нарече дърта свиня!
- Оооо,извинете!
Само ако знаете колко много
му говорим и го учим,
че не би трябвало да определя хората
въз основа на техния външен вид.
...................................
Влиза един в бара и пита:
- Какъв следновогодишен коктейл ще 
ми предложите?
Барманът:
- Какво ще кажете за най-новия ни -
"Едно,две - максимум три"?
- Какъв е този коктейл?
- Ами вземаш една тенджерка.
Сипваш вътре чаша водка,две,максимум три.
После вземаш една чаша коняк,две,максимум три
и ги сипваш в тенджерката.
После вземаш халба бира,две,максимум три 
и - в тенджерката,разбъркваш хубаво.
Сипваш си една чашка,две,максимум три.
След това веднага ставаш и правиш
крачка,две,
максимум три...
............................................





Гласувай:
16



1. troia - Хаха ха последният
11.06.2012 23:45
виц много ми хареса. Това си е направо коктейл за "вечен сън".:))
цитирай
2. tsvetanandreev - С тази компилация
11.06.2012 23:48
ПОЗДРАВЯВАМ всички съблогъри,радетели на искрения
и чист хумор. Те са малцина,но са качествени и не отстъпват
от неблагодарната роля да разсмиваш доказани темерути,
хейтъри и другата попаднала случайно тук неграмотно пишеща паплач...

ЖИВИ И ЗДРАВИ, Ице,Фурийке,Пакпетъче,Ките,МАКОНТ и др. до 10!!!
цитирай
3. aidasv - Това е положението :)
12.06.2012 00:29
Жена казва на мъжа си:
- Мъжо,нашата снаха изневерява!
- Това си е нейна работа.
- Ама тя изневерява на нашия син!
- Това си е негова работа.
- Ама тя му изневерява с теб!
- Това си е моя работа.
- Ама ти ми изневеряваш на мен!
- Това си е твоя работа.
Поздрави tsvetanandreev!
цитирай
4. tsanynka - Хахаха...Добре се посмях...
12.06.2012 01:00
Мисля,че поздравът ти се отнася и за мене-обичам хумор от сърце:)Благодаря ти!
Вторият виц най-много ми хареса-всеки да си гледа неговата работа!:)))
А четвъртият(за топките)ме подсети за един друг,от колекцията ми за блондита:)

Говорят си 3 блондинки:На моя топките му са топли;втората казала:и на моя също.Третата:Хм,аз не съм обръщала внимание...
На другия ден се събират на кафе и гледат-третата с насинено око.Питат я какво е станало,тя разказва:Снощи реших да проверя топките на моя дали са топли.Взех да го пипам,а той ми вика :Какво правиш?
Аз му казвам :Топките ти са студени!А той:И к`во?Аз му отговарям:
Ами на другите са топли...:)))

Лека вечер:)))
цитирай
5. tsvetanandreev - АБЕ НАЛИ БОЛИ ГЛАВА,не ми го хвали...
12.06.2012 09:19
troia написа:
виц много ми хареса. Това си е направо коктейл за "вечен сън".:))

цитирай
6. tsvetanandreev - Да,ега ти положението...
12.06.2012 09:19
aidasv написа:
Жена казва на мъжа си:
- Мъжо,нашата снаха изневерява!
- Това си е нейна работа.
- Ама тя изневерява на нашия син!
- Това си е негова работа.
- Ама тя му изневерява с теб!
- Това си е моя работа.
- Ама ти ми изневеряваш на мен!
- Това си е твоя работа.
Поздрави tsvetanandreev!

цитирай
7. tsvetanandreev - Ти си една от ценителките,но внимавай с топките!
12.06.2012 09:20
tsanynka написа:
Мисля,че поздравът ти се отнася и за мене-обичам хумор от сърце:)Благодаря ти!
Вторият виц най-много ми хареса-всеки да си гледа неговата работа!:)))
А четвъртият(за топките)ме подсети за един друг,от колекцията ми за блондита:)

Говорят си 3 блондинки:На моя топките му са топли;втората казала:и на моя също.Третата:Хм,аз не съм обръщала внимание...
На другия ден се събират на кафе и гледат-третата с насинено око.Питат я какво е станало,тя разказва:Снощи реших да проверя топките на моя дали са топли.Взех да го пипам,а той ми вика :Какво правиш?
Аз му казвам :Топките ти са студени!А той:И к`во?Аз му отговарям:
Ами на другите са топли...:)))

Лека вечер:)))

цитирай
8. tsvetanandreev - Жена казва на мъжа си: - Мъжо, н...
12.06.2012 10:21
aidasv написа:
Жена казва на мъжа си:
- Мъжо,нашата снаха изневерява!
- Това си е нейна работа.
- Ама тя изневерява на нашия син!
- Това си е негова работа.
- Ама тя му изневерява с теб!
- Това си е моя работа.
- Ама ти ми изневеряваш на мен!
- Това си е твоя работа.
Поздрави tsvetanandreev!

цитирай
9. tsvetanandreev - виц много ми хареса. Това си е нап...
12.06.2012 10:22
troia написа:
виц много ми хареса. Това си е направо коктейл за "вечен сън".:))

цитирай
10. ketcakuatl - УФФ..Ф
13.06.2012 00:59
tsvetanandreev написа:
troia написа:
виц много ми хареса. Това си е направо коктейл за "вечен сън".:))


Навсякъде - аматьори!!!! Иска ли троя да я 'приспя' аз след такъв коктейл? Знаеш ли колко ще чака да умра?
Апел - не се изказвайте неподготвени...
цитирай
11. moegs - :))))))
22.06.2012 10:13
:)))))))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tsvetanandreev
Категория: Регионални
Прочетен: 2151480
Постинги: 1365
Коментари: 4966
Гласове: 25792
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930